Varainhankinta

Lahjoitukset laajennushankkeen varainhankintaan voi tehdä varainhankinnan tilille. Kaikki lahjoitukset menevät Laukaan rauhanyhdistyksen rakennushankeen varainkeruuseen.

Rakennushankkeen kuukausilahjoitukset

IBAN: FI75 4108 0011 5770 49
BIC-tunnus (SWIFT) ITELFIHH
Viitenumero: 0026
Mobile Pay -numero 95224

Varainhankinnalle tarkoitetut lahjoitukset
IBAN: FI75 4108 0011 5770 49
BIC-tunnus (SWIFT) ITELFIHH
Viitenumero: 3010
Mobile Pay -numero 62051

Kolehti
Mobile Pay -numero 59603

Rahankeräysluvan tiedot

Luvan saaja: Laukaan Rauhanyhdistys r.y
Luvan myöntäjä: Sisä-Suomen Poliisilaitos
Luvan numero: RA/2020/952

Myöntämisajankohta: 1.9.2020

Kerättävien varojen käyttötarkoitus:

Rahankeräyksellä kerättävät varat käytetään yhdistyksen yleishyödyllisistä toiminnoista (seuratoiminta, lapsi-ja nuorisotyö, perhe-ja diakoniatyö ja kerhotoiminta) aiheutuvien kulujen kattamiseen, sekä yhdistyksen tapahtumien järjestämisestä aiheutuvien kulujen kattamiseen.

Varoja käytetään myös yhdistyksen yleishyödylliseen toimintaan käytettävän toimitilan rakentamisesta ja ylläpidosta aiheutuviin kustannuksiin. Kerätyt varat käytetään uuden toimitalon rakennusrahaston kartuttamiseen; rahastosta huolehditaan muun muassa rakennuslainan maksut. Toimitilan rakentaminen on aloitettu 2020.

Varainhankintatoimikunta tiedottaa

Leivontakirja

”Syötävän Hyvää” -leivontakirja on laukaalaisnaisten kokoama kirjanen. Kirjaa myydään kirjamyyntipisteessä ry:llä. Kirjan hinta on 20 €/kpl.

Käsityökaappi

Eteisessä naulakoiden lähellä on käsityökaappi josta voi ostaa muistamisia niin mummoille (unohtamatta vaareja) kuin lapsillekin. Käy vilkaisemassa!